Dubbi su EMO

Home Forums Discussions on EMO Dubbi su EMO

Viewing 6 reply threads
  • Author
      Francesco
      Participant

Ciao , volevo acquistare EMO su KickStarter ma ho visto che è stato bloccato per copyright.
      Visto che lo vendete sullo store ufficiale, ma se non si risolve su KS come siamo sicuri che appena il robot arriva non bloccheranno il software di EMO???

Greg Howard
      Participant

Stavo pensando la stessa cosa! Se il software viene chiuso, Emo non funzionerà più …

Anonymous
      Inactive

che può effettivamente accadere?

Greg Howard
      Participant

No … beh, non credo proprio. Ma è possibile. Il robot Vector stava per sperimentare la stessa cosa quando la società è fallita, ma poi è stato salvato da DDL, quindi non è sicuro che ciò possa accadere a Emo, dal momento che Living Ai. farà solo aggiornamenti OTA e venderà Emo.

Anonymous
      Inactive

ok

Anonymous
        Inactive

beh, posso credere che il software per il vettore sarebbe stato chiuso perché non c’era nessuno a proteggerlo dall’accadere fino a quando ddl non è arrivato e penso che emo andrà bene.

Anonymous
      Inactive

English translate: well, I can believe that the software for vector would have been closed because there was no one to protect it from happening until DDL arrived so think emo will be fine as long as living.ai protects emo.

Greg Howard
        Participant

Good Point. Lets hope that they do…

veger
        Participant

well, the point is that Vector doesn’t do anything without sever. He rolls around sometimes pick up the cube, says your name when he see your face, that’s it. As soon you use any voice command has Vector to connect to server, for telling you weather, play a game, answer questions.

Cozmo is way more funny, he always make him self busy with his cubes (build a pyramid, make sport, put cubs on each other, getting angry if you build up a tower and destroys it, play sleeping game after Pyramid is done and always with those cute emotions and sounds). But he is running completely true the app which is annoying as you cant use your phone when you play with Cozmo

Like description of Emo sounds he is way more independent of server. But what does it exactly mean we can know when we have Emo in our hands. I hope he is like Cozmo, always busy funny and emotional.

Greg Howard
        Participant

Yes, I find Cozmo to be more fun. I was stuck on chosing to get Cozmo 2.0 or Emo, but I went with Emo knowing that he doesn’t rely on the app, and in hopes that he is as playful and entertaining (and educational with the coding) as Cozmo.

Adren Snyder
      Participant

Io mi sono tirato indietro dopo questa mossa per me molto strana. Inoltre dal sito devo spendere di più per Emo e per la spedizione e devo pure comprare gli adattatori visto che ha solo prese americane.
      Direi che per me se arriverà su Amazon.it come lo erano i prodotti di Anki ci farò un pensiero.

• This reply was modified 1 week, 3 days ago by Adren Snyder.
Viewing 6 reply threads
  • You must be logged in to reply to this topic.